fredag 31 augusti 2012

Bästa fredag

Trots att det har regnat hela hela dagen har det varit en mycket bra sådan. På fredagar ska Oscar inte gå till förskolan så vi åkte hela lilla familjen till badhuset, efter det tog jag mig in till stan och hälsade på på jobbet med lite fika. Min kollega åker till LA för att plugga snart och det var hennes sista jobbdag idag. Lycka till Evelina!
Sen åkte jag hem och vi gick ner en sväng i butikerna för att spana in utbudet av barnryggsäckar, Oscar ska ha utflyktsdag varje onsdag framöver och behöver något att bära sin matsäck i, gulligt.
Nu håller vi helg i soffan med gott snacks.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Emma förklara hur popcorn dippade i grädde smakar!/M

emmaolivia sa...

Mycket bra! Men inget jag kommer köra som standard.

Anonym sa...

Fin Emma! Gud vad jag tycker om dig! / E